Повертаюсь до Княжого міста



23 травня 2012 року в Олевській гімназії відбулася зустріч з сучасною українською поетесою Ольгою Андріївною Пилипчук. Організаторами зустрічі стали районна бібліотека для дорослих та гімназія. Ольга Пилипчук презентувала свою нову ювілейну 25-ту книгу, яка має назву «Княже місто». Ця зустріч відбулася в переддень святкування 1300-річчя м. Олевськ, адже книга «Княже місто» присвячена саме цій даті. Зібрані у ній твори, які друкувалися впродовж двох десятиліть  в інших виданнях, а також нові поезії, які ще не були опубліковані. 

Ольга Андріївна Пилипчук народилася на Чернігівщині, але одні з найкращих років провела на Олевській землі. Саме сюди в 1958 році, після закінчення Ніжинського медучилища, приїхала Ольга Андріївна працювати спочатку на посаді завідуючою фельдшерсько-акушерським пунктом в селі Рудня-Радовельська, згодом – фельдшером в Равдовельській дільничій лікарні, пізніше – старшою медсестрою дитячого відділення Олевської районної лікарні. Тут зустріла свою долю, тут народилися її діти, тут залишилося багато друзів, знайомих і близьких людей, тут її пам’ятають, люблять і завжди чекають.

В  1973 році Ольга Пилипчук переїхала до м. Кременчука, де проживає і понині. Але ці 15 років, прожитих на Поліссі, мабуть так заполонили душу Ольги Андріївни, що весь цей час свою любов до цього краю виливає вона у своїх віршах.
Твори О. Пилипчук друкувалися в періодиці, її поезії увійшли до колективних збірок.
Ольга  Пилипчук – лауреат літературних конкурсів «Золота осінь», «Українська мова – мова єднання». Вона є членом Національної спілки журналістів України, член Спілки літераторів «Славутич» м. Кременчука та Полтавської спілки літераторів.
Автор більше 20 художніх книг, поезія та проза «Осінній зореспів», «На долонях долі», «Хуторянка», «Зойк чайки», «Галаслива дітвора», «Полісянка», «Шляхами України», «На березі надій» та ін.

Під час презентації книги «Княже місто» автор розповідала про її розділи, читала вірші, також прозвучали вірші у виконанні учнів Олевської гімназії, СШ№ 3, студентів.
Звучали пісні на слова О. Пилипчук у виконанні викладача Олевської гімназії Павла Шинкаря та викладача музичної школи Тетяни Данюк.


 О. Пилипчук з рідними та організаторами зустрічі




На зустрічі були присутні : заступник голови райдержадміністрації О. С. Ковальчук, міський голова А. В. Повар, один з редакторів книги «Княже місто» - В. Я. Чепік, автор резюме до книги – І. І. Існюк , депутат районної ради – В. М. Бабич, директор гімназії Є. М. Рябой, вчитель української мови та літератури Т. В. Ничипорчук,  знайомі та близькі,  які були запрошені до слова під час зустрічі.

Коментарі

  1. Дорогі колеги - блогери, запрошуємо вас до співпраці, завітайте до нашого новоствореного блогу "БібліоБердичів".

    ВідповістиВидалити
  2. Я ЗАРАЗ ВИКОНАЮ ФІНАНСОВО ЗОБОВЛЕНО ПОЗИЦІЇ, ЯКУ Я ОТРИМАВ В LFDS. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт із паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу і мені відмовили в позиці фінансова установа завдяки моєму кредитному рейтингу. Я не міг платити гонорар своїм дітям. Я відставав від рахунків, яких збирався викинути з дому через неможливість оплатити оренду житла. Саме в цей період мої діти були забрані у мене прийомною сім’єю. Потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, і які я зірвав двома компаніями, що займаються позиками. Поки я не прочитав про: позику в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все одно не переконав через те, що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не повідомив мені про поточну схему позики в дуже низька відсоткова ставка 1,9 %% і прекрасні умови погашення без штрафу за невиплату платежу. У мене немає іншого вибору, ніж також зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені у відповідь. Цей день був Я найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримати кредитне попередження в розмірі 400 000,00 доларів США суми позики, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику для погашення боргів та започаткування бізнесу, і сьогодні я та мої діти такі щасливі та задоволені. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Довідкова лінія WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати якомога більше тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою шахрайства в Інтернеті. Дякую і Бог благословить вас усіх, я Олександр Артем з горизонту парку до нашої ери, Україна.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, ЯК? Дуже просто!
- Натисніть на стрілку поруч з віконцем Підпис коментар.
- Виберіть Ім'я / URL. (Ніхто не любить анонімів!)
- Наберіть своє ім'я, URL рядок можете залишити порожнім.
- Натисніть Продовжити
- У віконці коментаря напишіть те, що хотіли і натисніть "Надіслати коментар"! Дякуємо!

Популярні дописи з цього блогу

Рідна мова – оберіг народу

Конкурс читців польської поезії