Проект онлайн зустрічей-знайомств «Мій край! Я тут народився, живу і працюю»

 До уваги жителів Олевської ТГ!

Бібліотеки Олевщини розпочинають довготривалий проект онлайн зустрічей-знайомств «Мій край! Я тут народився, живу і працюю» з майстрами нашого краю, відомими людьми, які прославили і прославляють наш Олевський край.

Представляємо серію знайомств «Майстри нашого краю». Майстри народної творчості звертаємося до Вас з проханням надати матеріали своїх робіт бібліотечним працівникам вашого старостинського округу для того, щоб з вашим талантом познайомилися не тільки жителі вашої громади але і за її межами. Щиро всім будемо вдячні за співпрацю! Бібліотеки чекають Вас!

Роботи майстрів можна переглянути під хештегом 

 #бібліотекиОлевщини

#Майстри_рідного_краю

#Онлайн_зустрічі_знайомства

#проект_Мій_край


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рідна мова – оберіг народу

Конкурс читців польської поезії