Шлях до здоров'я: корисне харчування

  Всесвітній день здоров'я відзначають щорічно 7 квітня, починаючи з 1950 року.
Саме тоді було засновано Всесвітню організацію охорони здоров'я в рамках ООН (ВООЗ).
Мета святкування — підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини.  Згідно з даними вчених, здоров'я залежить від багатьох чинників: більше ніж на 50% воно обумовлено способом життя людини, близько 40% — соціальними й природними умовами життя, 10% становить спадковість. 

 Від того як організовано наше харчування залежить багато чого, але особливо наше здоров'я. Його треба берегти змолоду, тож приступаємо до нового етапу нашого життя під прапором правильного харчування.

 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рідна мова – оберіг народу

Конкурс читців польської поезії