На схилах Уборті

 Щороку  у другій половині травня наше древнє місто святкує день народження. У 2021 році Олевську виповнюється 1309 років. На жаль, через пандемію коронавірусу вже другй рік поспіль скасовані всі масові заходи. Та для справжніх поціновувачів поетичного слова, усіх, хто закоханий у рідний край, у нас є гарна новина. До дня народження міста центральна міська бібліотека отримала в подарунок від нашої землячки, письменниці Ольги Пилипчук нову збірку віршів  "На схилах Уборті". До вашої уваги презентація книги.



Коментарі

  1. Щиро дякуємо за Вашу співпрацю з поетесою Ольгою Андріївною.
    З повагою друкарня "Про-Графіка".

    ВідповістиВидалити
  2. я не можу достатньо подякувати послузі позики пана Педро та повідомляючи людям, наскільки я вдячний за всю допомогу, яку ви та ваша команда надали, і я з нетерпінням чекаю рекомендації друзям та родині, якщо їм потрібна фінансова порада чи допомога @ 2 ставки на кредит для бізнесу через контакт:. pedroloanss@gmail.com

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, ЯК? Дуже просто!
- Натисніть на стрілку поруч з віконцем Підпис коментар.
- Виберіть Ім'я / URL. (Ніхто не любить анонімів!)
- Наберіть своє ім'я, URL рядок можете залишити порожнім.
- Натисніть Продовжити
- У віконці коментаря напишіть те, що хотіли і натисніть "Надіслати коментар"! Дякуємо!

Популярні дописи з цього блогу

Рідна мова – оберіг народу

Конкурс читців польської поезії